Zadania... No tak, bez nich nie można się było obejść...
Questy to inaczej zadania do wykonania. Na sforach występują w formie narzuconych tematów do opowiadań, w tym za każde nagroda. Nie są one obowiązkowe. Również będą się pojawiać regularnie. Gdy wykonacie już wszystkie dostępne, warto upomnieć się o nie w administracji...
Quest I
Temat: Zagadka
Opis: Po drodze na szczyt góry natknąłeś się na tajemnicze zwierzę. Było dość stare, niechętnie nawiązujące kontakt, a mimo to, zainteresował się właśnie Tobą. Zaprowadził Cię do swojej kryjówki, gdzie zostałeś zamknięty. Zwierzę powiedziało, że nie wypuści Cię, dopóki nie odpowiesz na jego pytanie... Okazuje się być ono zagadką...
Pytania, na które odpowiedzi mają się znaleźć w tekście: Po co szedłeś na górę? Jakiego gatunku było to zwierzę? Jak wyglądała lub gdzie się znajdowała jego kryjówka? Jak brzmiała zagadka? Odpowiedziałeś od razu? Co czułeś? Co zrobiłeś później?
Minimalna długość: 200 słów
Nagrody: 30LDK
Quest II
Temat: Dziecko
Opis: Udałeś się do miasta. Załatwiłeś to, co miałeś załatwić, po czym postanowiłeś udać się z powrotem na tereny Sfory. Jednak po drodze zauważasz ludzkie dziecko, które wpadło w tarapaty... Ryzyko jest duże, ale decydujesz się pomóc...
Pytania: W jakim celu udałeś się do miasta? Czy byłeś sam? Jak wyglądało dziecko? Jaka panowała pogoda? Od razu zdecydowałeś się na pomoc? Jak potoczyła się sytuacja? Co było później?
Minimalna długość: 300 słów
Nagrody: 30LDK
Quest III
Temat: Zupa
Opis: Pewnego dnia dowiadujesz się, że nazajutrz odwiedzi Cię Alfa. Informacja porusza całym Twoim mieszkaniem - zaczynają się gruntowne przygotowywania. Trwają całą noc, a Ty jesteś już wykończony. Rano odwiedza Cię znajomy z informacją dotyczącą... zupy. Ponoć Alfa ma ochotę na konkretną zupę, która przywołuje wspaniałe wspomnienia. Decydujesz się ją przygotować.
Pytania: Jak wyglądały Twoje "wielkie przygotowywania"? Jak czujesz się rano? Jaką zupę masz przygotować? Jakie trudności, oprócz wielkiego zmęczenia, Cię napotykają? Jaki jest efekt końcowy? Udaje Ci się...?
Minimalna długość: 200 słów
Nagrody: 40LDK
Quest IV
Temat: Jutro
Opis: Coś ma się zdarzyć. Czujesz to całym sobą. Nie możesz spać już od dawna. Mizerniejesz, inni pytają, o co chodzi. Ale ty nic nie wiesz. Tylko czekasz... Nagle zdarza się coś niezwykłego. Dostajesz olśnienia. Wiesz, co... I kiedy. Jutro. Twoim przeznaczeniem jest temu zapobiec.
Pytania: Jak wyglądały te "straszne" dni? Jak wyglądała reakcja innych? W jaki sposób Cię olśniło? Co miało się stać? Okazało się to prawdą? Jak się potoczyła sytuacja? Udało się...?
Minimalna długość: 250 słów
Nagrody: 50LDK
Quest V
Temat: Odwiedziny
Opis: Życie w Sforze płynie spokojnie, ale do czasu... Nagle rozlega się pukanie. Trzeba podejść do wyjścia... Nie spodziewasz się nikogo, więc któż to może być? Podchodzisz i zastajesz... No właśnie - kogo? Przed Tobą stoi obcy ci pies, a jakby podobny... Gdy pytasz, kim jest, odpowiada, że kuzynem z daleka...
Pytania: Co robiłeś, gdy ktoś zapukał? Jaka była wtedy pora dnia? Jaka była Twoja reakcja na gościa? W czym Ciebie przypominał? Co zrobiłeś później - przyjąłeś go...?
Minimalna długość: 300 słów
Nagrody: 60LDK
Quest VI
Temat: Motyla noga!
Opis: Pewnego dnia spacerujesz spokojnie po łące, kiedy to zauważasz kogoś z drugiej strony pola. Ciekawość bierze górę, więc pochodzisz bliżej. Pies okazuje się być zabieganym rodzicem z gromadką szczeniąt. Widzisz w jego oczach zmęczenie i chęć zajęcia się w końcu sobą, a już po chwili szczęście, gdyż zgodziłeś się zająć jego potomkami. Wszystko wydaje się świetne, ale gdy pies znika z pola widzenia... Szczeniaki już pędzą za chmarą motyli latających we wszystkie strony. Niektóre znikają w lesie, inne kierują się ku jeziorowi...
Pytania: Co robiłeś na łące? Dlaczego zgodziłeś się zająć maluchami - pies cię namówił, czy sam to zaproponowałeś? Jak zareagowałeś na ucieczkę szczeniąt? Wszystkie odnalazłeś?... Czy rodzic dowiedział się o przygodzie i jeśli tak, w jaki sposób?
Minimalna długość: 350 słów
Nagrody: 80LDK
Quest VII
Temat: Choroba!
Opis: Niech to szlag! Miałeś mieć ważną wizytę u alf, ale niestety złapało cię choróbsko! Na dodatek medycy twierdzą, że nie mają na nie lekarstwa. Musisz sam je odnaleźć.
Pytania: Jak nazwiesz chorobę? Kiedy się źle poczułeś? Jakie są objawy? Co będzie lekarstwem? Udało ci się dotrzeć do alf na czas? Po co miałeś się stawić? Czy to poważna choroba?
Minimalna długość: 400 słów
Nagrody: 90LDK
Quest VIII
Temat: Piątek 13
Opis: Dzień wydaje się całkiem zwyczajny. Taki jak co dzień. Kiedy idziesz na polowanie, spotyka cię straszne nieszczęście. Wtedy przypomina Ci się, że przecież jest piątek 13!
Pytania: Jesteś przesądnym psem, czy nie? Może po tym dniu zmieniasz nastawienie do piątków 13? Albo jeszcze bardziej wierzysz w pecha? Jakie to było nieszczęście? Spotkały Cię jeszcze inne przykrości, czy była to jednorazowa wpadka? Może to był tylko czyiś psikus? Znajdujesz jakieś racjonalne wyjaśnienie, czy zaczynasz pogłębiać się w przekonaniu, że to tylko pech?
Minimalna długość: 500 słów
Nagrody: 80LDK
Questy to inaczej zadania do wykonania. Na sforach występują w formie narzuconych tematów do opowiadań, w tym za każde nagroda. Nie są one obowiązkowe. Również będą się pojawiać regularnie. Gdy wykonacie już wszystkie dostępne, warto upomnieć się o nie w administracji...
Quest I
Temat: Zagadka
Opis: Po drodze na szczyt góry natknąłeś się na tajemnicze zwierzę. Było dość stare, niechętnie nawiązujące kontakt, a mimo to, zainteresował się właśnie Tobą. Zaprowadził Cię do swojej kryjówki, gdzie zostałeś zamknięty. Zwierzę powiedziało, że nie wypuści Cię, dopóki nie odpowiesz na jego pytanie... Okazuje się być ono zagadką...
Pytania, na które odpowiedzi mają się znaleźć w tekście: Po co szedłeś na górę? Jakiego gatunku było to zwierzę? Jak wyglądała lub gdzie się znajdowała jego kryjówka? Jak brzmiała zagadka? Odpowiedziałeś od razu? Co czułeś? Co zrobiłeś później?
Minimalna długość: 200 słów
Nagrody: 30LDK
Quest II
Temat: Dziecko
Opis: Udałeś się do miasta. Załatwiłeś to, co miałeś załatwić, po czym postanowiłeś udać się z powrotem na tereny Sfory. Jednak po drodze zauważasz ludzkie dziecko, które wpadło w tarapaty... Ryzyko jest duże, ale decydujesz się pomóc...
Pytania: W jakim celu udałeś się do miasta? Czy byłeś sam? Jak wyglądało dziecko? Jaka panowała pogoda? Od razu zdecydowałeś się na pomoc? Jak potoczyła się sytuacja? Co było później?
Minimalna długość: 300 słów
Nagrody: 30LDK
Quest III
Temat: Zupa
Opis: Pewnego dnia dowiadujesz się, że nazajutrz odwiedzi Cię Alfa. Informacja porusza całym Twoim mieszkaniem - zaczynają się gruntowne przygotowywania. Trwają całą noc, a Ty jesteś już wykończony. Rano odwiedza Cię znajomy z informacją dotyczącą... zupy. Ponoć Alfa ma ochotę na konkretną zupę, która przywołuje wspaniałe wspomnienia. Decydujesz się ją przygotować.
Pytania: Jak wyglądały Twoje "wielkie przygotowywania"? Jak czujesz się rano? Jaką zupę masz przygotować? Jakie trudności, oprócz wielkiego zmęczenia, Cię napotykają? Jaki jest efekt końcowy? Udaje Ci się...?
Minimalna długość: 200 słów
Nagrody: 40LDK
Quest IV
Temat: Jutro
Opis: Coś ma się zdarzyć. Czujesz to całym sobą. Nie możesz spać już od dawna. Mizerniejesz, inni pytają, o co chodzi. Ale ty nic nie wiesz. Tylko czekasz... Nagle zdarza się coś niezwykłego. Dostajesz olśnienia. Wiesz, co... I kiedy. Jutro. Twoim przeznaczeniem jest temu zapobiec.
Pytania: Jak wyglądały te "straszne" dni? Jak wyglądała reakcja innych? W jaki sposób Cię olśniło? Co miało się stać? Okazało się to prawdą? Jak się potoczyła sytuacja? Udało się...?
Minimalna długość: 250 słów
Nagrody: 50LDK
Quest V
Temat: Odwiedziny
Opis: Życie w Sforze płynie spokojnie, ale do czasu... Nagle rozlega się pukanie. Trzeba podejść do wyjścia... Nie spodziewasz się nikogo, więc któż to może być? Podchodzisz i zastajesz... No właśnie - kogo? Przed Tobą stoi obcy ci pies, a jakby podobny... Gdy pytasz, kim jest, odpowiada, że kuzynem z daleka...
Pytania: Co robiłeś, gdy ktoś zapukał? Jaka była wtedy pora dnia? Jaka była Twoja reakcja na gościa? W czym Ciebie przypominał? Co zrobiłeś później - przyjąłeś go...?
Minimalna długość: 300 słów
Nagrody: 60LDK
Quest VI
Temat: Motyla noga!
Opis: Pewnego dnia spacerujesz spokojnie po łące, kiedy to zauważasz kogoś z drugiej strony pola. Ciekawość bierze górę, więc pochodzisz bliżej. Pies okazuje się być zabieganym rodzicem z gromadką szczeniąt. Widzisz w jego oczach zmęczenie i chęć zajęcia się w końcu sobą, a już po chwili szczęście, gdyż zgodziłeś się zająć jego potomkami. Wszystko wydaje się świetne, ale gdy pies znika z pola widzenia... Szczeniaki już pędzą za chmarą motyli latających we wszystkie strony. Niektóre znikają w lesie, inne kierują się ku jeziorowi...
Pytania: Co robiłeś na łące? Dlaczego zgodziłeś się zająć maluchami - pies cię namówił, czy sam to zaproponowałeś? Jak zareagowałeś na ucieczkę szczeniąt? Wszystkie odnalazłeś?... Czy rodzic dowiedział się o przygodzie i jeśli tak, w jaki sposób?
Minimalna długość: 350 słów
Nagrody: 80LDK
Quest VII
Temat: Choroba!
Opis: Niech to szlag! Miałeś mieć ważną wizytę u alf, ale niestety złapało cię choróbsko! Na dodatek medycy twierdzą, że nie mają na nie lekarstwa. Musisz sam je odnaleźć.
Pytania: Jak nazwiesz chorobę? Kiedy się źle poczułeś? Jakie są objawy? Co będzie lekarstwem? Udało ci się dotrzeć do alf na czas? Po co miałeś się stawić? Czy to poważna choroba?
Minimalna długość: 400 słów
Nagrody: 90LDK
Quest VIII
Temat: Piątek 13
Opis: Dzień wydaje się całkiem zwyczajny. Taki jak co dzień. Kiedy idziesz na polowanie, spotyka cię straszne nieszczęście. Wtedy przypomina Ci się, że przecież jest piątek 13!
Pytania: Jesteś przesądnym psem, czy nie? Może po tym dniu zmieniasz nastawienie do piątków 13? Albo jeszcze bardziej wierzysz w pecha? Jakie to było nieszczęście? Spotkały Cię jeszcze inne przykrości, czy była to jednorazowa wpadka? Może to był tylko czyiś psikus? Znajdujesz jakieś racjonalne wyjaśnienie, czy zaczynasz pogłębiać się w przekonaniu, że to tylko pech?
Minimalna długość: 500 słów
Nagrody: 80LDK
Konkursy
Czy w tej chwili trwa jakiś konkurs?
TAK!
Event "Weterani"
Konkurencja numer 1 *plastyczna*
Oto konkurencja dla tych lubiących coś plastycznego. Dowolną techniką, czy to na kartce, czy na laptopie możecie zaprojektować strój weterana. Od jednej postaci może powędrować tylko jeden projekt.
Konkurencja numer 2 *opowiadania*
Jest to bardzo prosta i przyjemna konkurencja. 312 oddział weteranów natrafił całkiem przypadkowo na SPG. Z początku nie każdy nam ufał, ale w końcu się przekonali do szczerości sforzan. W tej konkurencji wybierasz sobie jednego z weteranów, którym może zaopiekować się twoja postać. Opowiadania tytułujemy 'Od imiępostaci - weterani'. Każde opowiadanie musi być zaakceptowane przez admina, jeżeli tak się stanie twoja postać może opiekować się kolejnym weteranem.
Długość: 300 - 600 słów
Eventowy Quest specjalny:
Oddział 312 wraca z wielkiej Bitwy. Natrafia po drodze do lepszego świata na SPG. Sforzanie życzliwie wyciągają w ich stronę łapy - weterani otrzymują pomoc.
Mimo, iż niektórzy wciąż nie wylizali się ze swych ran, kiedy przybywa wiadomość o wojnie, rzucają wszystko, w pośpiechu dziękując Sforze za pomoc i idą na nową walkę. Nie dają się zatrzymać.
Pytania:
- jak zaopiekowałeś się weteranem?
- ile u ciebie został?
- ile liczyła cała armia?
- mieli mocne rany?
- opatrzyłeś je, czy nie było takiej potrzeby?
Długość: Przynajmniej 300 słów
Konkurencja numer 3
Oto konkurencja, od której zależy długość eventu. Im więcej będzie weteranów tym dłużej będzie trwał event. Każdy weterani będzie musiał zostać przyjęty do jakiegoś przemiłego domostwa!
Zrób weterana... Co ja piszę! Nawet trzech!
Formularz:
Zdjęcie: Link do zdjęcia. Pamiętaj, odpowiadasz za prawa autorskie!
Imię: Obojętne, byleby nie zajęte.
Płeć: Pies/suczka.
Wiek: Uwaga! 2+!
Rasa: Zgodna ze zdjęciem.
Głos: Niezajęty.
Partner: A może ktoś czeka w domu na członka Oddziału 312?
Młode: Czy ma dzieci?
Rodzina: Można napisać, że nie ma, zginęła czy coś.
Urodziny: Przypominam, jedna pora roku = 20 dni!
Kwatera: U kogo zatrzyma się Twój pies?
Cechy: Minimum 5 zdań.
Historia: Minimum 5 zdań.
Nick na howrse.pl i/lub e-mail: Innymi słowy, kontakt do Ciebie.
Konkurencja numer 4 *opowiadania*
Wciel się w jednego z przybyszy! Wypełnij formularz i stwórz nowego weterana, albo wybierz jednego z już gotowych, a następnie pisz do sforzan! Kto będzie musiał przyjąć Cię pod swój dach? Ty wybierasz!
Dzień Psa!
Życzymy im, tym realnym i tym w sforze wszystkiego najlepszego i jak najlepszego spędzenia tego dnia ze swoimi właścicielami i przyjaciółmi! Z tego te powodu, postanowiliśmy zrobić mały konkurs, by może rozruszać członków i wygrać trochę LDK. Na czym on polega? Oto wyjaśnienia:
"Jest dzień psa i to właśnie w tym dniu postanawiasz wybrać się do Pyskowic! Po małym spacerze, coś się stało i przypadkowo spotykasz człowieka. Bardzo mu się podobasz, a on Tobie, więc spędzacie ten czas razem".
Uwiecznij:
~Jaka była w tedy pogoda?
~Gdzie spotkałeś/aś człowieka?
~Jak wyglądał/zachowywał się w stosunku do ciebie? ~Jak się do tego człowieka przekonałeś/aś?
~Jak spędziliście czas?
Uwaga! Opowiadanie powinno zawierać min. 600 słów! (Licznik słów)
Wystarczy napisać opowiadanie o tematyce "dzień psa" i wysłać je na konto Sfory
Wzór:(Od (Imię psa) "konkurs)
Po tym zostaniecie dopisanie na listę, a do wygrania:
1. miejsce - 200LDK
2. miejsce- 150LDK
3. miejsce 100LDK
Pozostałe miejsca - 50LDK
Pozdrawiam, alfa!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz